Missie
Vion wil binnen de voedselketen dé betrouwbare partner zijn die mensen over de hele wereld van veilige vleesproducten voorziet. Binnen deze missie staan de volgende sleutelwoorden centraal: trots, samen, ambitie, duurzaamheid en kwaliteit.

Strategie
Deze missie vertaalt zich naar de volgende strategische en toekomstbestendige uitgangspunten:

  • Het bestendigen en verstevigen van bestaande marktposities wereldwijd en het aanboren van nieuwe markten.
  • Het continu bewaken van productkwaliteit en voedselveiligheid.
  • Het laten aansluiten van onze producten op klantenbehoeften, waaronder ook de introductie van innovatieve en nieuwe producten.
  • Het vormgeven van een geïntegreerde supply chain door boeren te begeleiden en actief samen te werken met retail en industrie.
  • Het beheersen van kosten en het realiseren van groei op autonome basis door efficiëntie aan te brengen in productieprocessen.
  • Het actief bijdragen aan maatschappelijke discussies over volksgezondheid, diergezondheid, dierenwelzijn en milieu.

Volg VION

Nieuws

De Groene Weg lanceert EKO-code voor varkensvleesketen

Vion wint Kristalprijs voor de snelste stijger 2017

Vion op studiereis naar Japan met Good Farming Balance-varkenshouders

Vion introduceert ‘Robusto’-ham voor premiumsegment Italië

Vion neemt Otto Nocker en zes andere vlees- en versmarkten in Beieren (D) over