Missie
Vion wil binnen de voedselketen dé betrouwbare partner zijn die mensen over de hele wereld van veilige vleesproducten voorziet. Binnen deze missie staan de volgende sleutelwoorden centraal: trots, samen, ambitie, duurzaamheid en kwaliteit.

Strategie
Deze missie vertaalt zich naar de volgende strategische en toekomstbestendige uitgangspunten:

  • Het bestendigen en verstevigen van bestaande marktposities wereldwijd en het aanboren van nieuwe markten.
  • Het continu bewaken van productkwaliteit en voedselveiligheid.
  • Het laten aansluiten van onze producten op klantenbehoeften, waaronder ook de introductie van innovatieve en nieuwe producten.
  • Het vormgeven van een geïntegreerde supply chain door boeren te begeleiden en actief samen te werken met retail en industrie.
  • Het beheersen van kosten en het realiseren van groei op autonome basis door efficiëntie aan te brengen in productieprocessen.
  • Het actief bijdragen aan maatschappelijke discussies over volksgezondheid, diergezondheid, dierenwelzijn en milieu.

Volg VION

Nieuws

SALOMON FoodWorld ontvangt prijs met Asian Noodle Sticks voor ‘Beste introductie 2016’

Vion stijgt in categorie dierenwelzijns-beleid op wereldwijde benchmark

Albert Heijn reikt Gouden Kalf Award uit aan Vion

Vion ondersteunt het initiatief Betaalme.nu

Proef moet consument meer zicht geven op herkomst varkensvlees