Missie
Vion wil binnen de voedselketen dé betrouwbare partner zijn die mensen over de hele wereld van veilige vleesproducten voorziet. Binnen deze missie staan de volgende sleutelwoorden centraal: trots, samen, ambitie, duurzaamheid en kwaliteit.

Strategie
Deze missie vertaalt zich naar de volgende strategische en toekomstbestendige uitgangspunten:

  • Het bestendigen en verstevigen van bestaande marktposities wereldwijd en het aanboren van nieuwe markten.
  • Het continu bewaken van productkwaliteit en voedselveiligheid.
  • Het laten aansluiten van onze producten op klantenbehoeften, waaronder ook de introductie van innovatieve en nieuwe producten.
  • Het vormgeven van een geïntegreerde supply chain door boeren te begeleiden en actief samen te werken met retail en industrie.
  • Het beheersen van kosten en het realiseren van groei op autonome basis door efficiëntie aan te brengen in productieprocessen.
  • Het actief bijdragen aan maatschappelijke discussies over volksgezondheid, diergezondheid, dierenwelzijn en milieu.

Volg VION

Nieuws

Actiegroep ‘The Save Movement’ voert actie bij Vion-vestiging in Boxtel

Ruim 10.000 mensen bezoeken de Good Farming Star- en De Groene Weg-varkenshouders tijdens de AH Buitendag

Vion verbetert opnieuw prestaties en publiceert eerste corporate social responsibility rapport

Terugroepactie gerookte snijworst

Pulled Meat ‘Next Level’